duminică, 19 octombrie 2008

NovaTim si politetea

Astazi la Nova Tim (parte dintr-un lant de marketuri de cartier). Desi voiam doar un pachet de tigari, ma asez la coada in spatele a 2 persoane. Apare un tip grabit care sa vrea 10 pachete de tigari sa se impinga in fata. Vanzatoarea se stramba si ii arunca in scarba restul alaturi de cartusul de Marlboro rosu, dupa ce serveste persoanele din fata mea. Il las in pace, u ma grabesc asa de tare.
O babuta cu 2 cosuri pline de ceapa, branza si alte nimicuri care se cumpara de la piata daca le vrei proaspete, langa mine. Isi planteaza unul dintre cosuri pe masa, sub nasul vanzatoarei. Ii atrag atentia ca mai eram si eu la rand, ea da sa se scuze, ca nu intentiona neaparat sa-mi ia locul, dar ca vanzatoarea ii facuse semn.
Spun ok, cer un pachet de Lucky Lights, dar sare ca arsa vanzatoarea mea iubita: “Cum poti sa-i vorbesti unei persoane mai mare ca tine asa? Asteapta!” -”O persoana cu un cap mai mica decat mine, dar cu vreo 50 de ani mai in varsta, care se baga in fata”, imi spun in gandul meu. Se apuca sa-i scanezele si ma lasa sa astept.
Simt cum toata ura fata de vanzatoarele proaste mi se urca la cap, Imi vine sa o injur, imi vine sa-i spun ca nu-mi plac persoanele nesimtite si proaste, imi vine sa-i spun ca nu o duce capul destul incat sa inteleaga politetea, imi vine sa o intreb daca seful stie cum se comporta angajatele, dar nu-mi iese din gura decat un:
“OK, mersi mult de amabilitate, o sa cumpar din alta parte.”
Si ma mai intreba lumea de ce urasc vanzatoarele… de ce incerc sa platesc doar cu cardul, de ce imi plac procesele automate si as comanda totul de pe net sau de ce refuz pur si simplu sa cumpar de la anumite magazine. Ca sa nu-mi fac nervi, de aia.

Niciun comentariu: