duminică, 19 octombrie 2008

Despre tilulilu


In fine, asta e o opinie pertinenta din punct de vedere al originalitatii si continutului site-ului dar ca design e ok. E dragut, simplist, chiar foarte simplu de utilizat, ca implementare nu cred ca si’au tocit prea mult neuronii baietii cu bani (cica dau 4000Euro / luna sa sustina lulatrula online) si au refuzat chiar 100 de mii de Euro sau chiar mai mult ca oferte iar ei sustin ca scot bani din reclame… btavo lor sa’i scoata dar din ce fel de reclame ?
Banuiesc ca trebe sa faca reclame la prezervative, papusi gonflabile, lubrefianti, si alte asemenea accesorii pentru “manuela” ca la cata substantza feminina e pe trilulilu o sa se transforme in PorliLola …
Am vazut ca au si muzica, oare pentru ce ? ca personal nu am ascultat never ceva audio pe alt site decat daca’mi inunda urechila de la intrare, da’ clik nu obisnuiesc. Ce sa ascult ? Muzica ? pai vere, de aia e pe huburi, tone, terra-tone de MP3 de n’or sa aiba trilulistii bani sa cumpere hdd’uri sa le puna pe toate cat e hau de adanc… cate se pot lua de pe retelele p2p (adica de pe huburi) nu am par in cap si nisip in fata blocului!
Continutul video sincer nu ma intereseaza, ce e pe truliluli gasesc pe YouTube, MetaCafe, de zeci de mii de ori mai mult!
Vreti o idee originala ? … ma gandeam sa fac rost de 100 de mii de Euro si 10 oameni sa o impelemntam in 3 luni, dar nu am cu cine sa ma inteleg nimeni nu intelege conceptul asa ca m’am decis s’o vand cu 1 Mil de $, sare cineva cu oferta ? … a nu stiti despre ce e vorba ? … conteaza ? ai bani, ? vrei sa faci mai mult ? … painea o mananci dupa ce ai dat banii hehe sa fim noi sanatosi ca timpul trece triullilu mere ca triluliul si uite asa traiesc si ei traim si noi, fiecare cu ale lui

Niciun comentariu: