duminică, 19 octombrie 2008

Dumnezeu ma spameaza

Mi-a dat azi mail dumnezeu sa-mi spuna ca sunt limitat. Imi venea sa-l bag in ma-sa cu tot cu adresa lui de mail nasoala. De fapt ce m-a enervat e ca a fost indecis: ba politicos, ba nesimtit, ba vorbea despre el la persoana a 3-a, ba la intai. In plus, nici nu s-a limitat la un singur email - mi-a dat doua!
Poftim, sa (va) radeti si voi
Acum traiti deja ultimii ani ai Apocalipsei, iar Judecata de Apoi este foarte aproape. Umanitatea mai are o sansa inainte de trecerea in noua Era. Fii unul dintre cei alesi! Semne si avertizari au fost date pretutindeni si Fiul Meu este printre voi, pe Pamant. E greu sa IL recunoasteti daca incercati sa-L cuprindeti cu mintea voastra limitata, insa o inima deschisa IL va simti imediat.
Urmarea sfaturilor Sale e ultima sansa spre Mantuire, Iubire, Prietenie si Compasiune, iar adevaratele Lui mesaje sunt in cartea “Autobiografie” semnata Messia Iisus Hristos! Citeste cartea si accepta sansa pentru a deveni in sfarsit Omul lui Dumnezeu!
Te binecuvantez si veghez asupra ta!
Amin!

Niciun comentariu: