sâmbătă, 18 octombrie 2008

Injuraturi

slobozim-as in farfuria matii q ciorba sa te imbolnavesti de scarba …mancami-ai slobozu’ la tava de scarba ordinara

slobozim-as in farfuria matii q ciorba sa te imbolnavesti de scarba…mancami-ai slobozu’ la tava scarba ordinara ce esti

sa imi bag poolla in mata de distrusu pi*dii sugeai-ai p*la mortiilor lu mata si ai lu pisata aia de matamarea sa iti fac gaura in burik si sa iti bag tot kakatu din conducte sa te caci 69 de ani…si sa te umplu de toti viermii aia de nespalatu sifiliticilor mortilor in carka..

Sa-mi bea mata lichidul din p**a cu paiul si sa-mi ea branza de pe rafturile p**i

ba tu esti facut din laba si carat de mata in pi*da

v-am stiut io de tarani fara cultura, dar nu non stop cu p*la-n gura am auzit ca sugi p*la ca eminescu fara sa-ti bata luceafara in geam. du-te si imbogateste-ti repertoriul si pe urma vin-o la mine sa te smecheresc putin. auzi ma p*la bleaga o mai dor pe mata genunchii ? cand ma uita la fatza ta imi aduc aminte de cea mai nespalata poola pe care a supt-o ma-ta

mancami-ai smantana din coa*e si sa-mi lingi mazga de pe p*la cand o f*t pe mata aia care geme k o vaca

tarami-as coa*ele pe mormantu matii si mancami-ai smagozu din p*la la praznicu lu mata aia zdreamta putrezita,f*tute-as in gura de labar mucegait pe tine si pe familia aia a ta de martalogi obositi

Fututi Cristosi mati sa iti f*t astazi si maine vedeatas ochi aia beliti in sicriu si cu mata carei curva si cu tactu’n puscarie sa o vad pe mata cum zibiara cand imi bag p*la in curu iei si ii fac gaura curului tunel de metrou Fututi gatu mati de copil inslobozat….

stralucesti cum stralucesc coa*ele mele dupa ce ma suge mata ma

Daca dai cu barba`n coa*e p*la mea unde se`ndoaie?

Slobozi-m-as pe prima albina care se aseaza pe floarea mormantului ma-tii.

Sa te f*ta broasca in cur pe unde bei apa.

Te bag in pi*da ma-tii cu picioarele inainte ca sa-ti dau si m*ie dupa aia.

Zii lui ma-ta sa nu isi mai schimbe rujurile ca imi face p*la curcubeu.

Eu nu am p*la …… destula pentru ma-ta.

Sa ma cac in pi*da ma-tii cu bucati de p*la.

Bagami-as p*la in ma-ta pana ii fac pi*da tunel de metrou.

Sugeti p*la la negrii pana se face alba.

Niciun comentariu: